Мрежа

Мъж се обезобрази, след като инжектира вазелин в пениса си

0 0

45-годишен мъж е постъпил в болницата, след като буквално обезобразил половия си орган в опит да увеличи размера му.

Лекарите определили като “огромна глупост“ стореното от него, когато пациентът им разказал, че е инжектирал вазелин в пениса си, “защото чел, че това ще оразмери многократно мъжкото му достойнство“.

По информация на “Дейли мейл“, цитиран от Канал 3, мъжът, жител на остров в Тихия океан, бил споделил, че още преди две години се е захванал с тази задача и затова през определени периоди го е инжектирал с вазелин. В резултат от необмисления му ентусиазъм пенисът му се е скапал, гангренясал и избило гной.

Екип от пластични хирурзи все пак извършил операция, като отстранил мъртвата тъкан и на нейно място присадил нова кожа. До пълното си възстановяване мъжът е престоял в болничното заведение един месец, след което бил изписан за домашно лечение.

Източник: https:www.24chasa.bg

Leave A Reply

Your email address will not be published.

WC Captcha 25 + = 30