За поредна година Fibank подкрепи с дарение Българската федерация по художествена гимнастика

https://mreja.bg/senzacionno/za-poredna-godina-fibank-podkrepi-s-darenie-balgarskata-federaciya-po-hudozhestvena-gimnastika-2/157263 Mreja.bg
За поредна година Fibank подкрепи с дарение Българската федерация по художествена гимнастика

Fibank (Първа инвестиционна банка) връчи чек на стойност 18 760 лв. на Българската федерация по художествена гимнастика (БФХГ). 


На официална церемония в централата на банката в София - Главният изпълнителен директор и Председател на УС на банката – г-н Никола Бакалов, обяви успешното приключване на ежегодна благотворителна кампания, лансирана чрез корпоративния календар на Fibank за 2025 г. Г-н Бакалов официално връчи чека с дарението на президента на БФХГ – г-жа Илияна Раева.

„Изключително приятно ми е, че за поредна година имам възможността да връча чек със събраните средства на г-жа Раева. Вярвам, че тази сума ще допринесе за развитието на българския спорт. Пожелавам на целия екип на Българската федерация по художествена гимнастика и всички състезателки, преди всичко здраве и увереност, защото упоритостта и таланта ги носят в себе си. Уверен съм, че им предстоят много нови успехи на международните форуми.“, сподели г-н Бакалов.

От своя страна, г-жа Илиана Раева, Президент на БФХГ, заяви: „Щастлива съм, че през годините сме изградили толкова силни и стабилни партньорски отношения с българския бизнес. Безкрайно благодарна съм, за красивите и вдъхновяващи проекти, които имахме възможност да създадем заедно с нашите приятели от Fibank.“

Вдъхновяващите кадри на благотворителния календар на Fibank са заснети от фотографа Петър Пешев, а дизайнът е дело на екипа на рекламна агенция KIWI. Професионалният грим пък е от Габриела Начкова.

Всяка година, със своя корпоративен календар, Fibank подкрепя различни социални и значими за обществото благотворителни каузи. Инициативата на банката за 2025 г. е поредното признание за постиженията на грациите от националния отбор, които вдъхновяват с упоритостта, елегантността и победите си. Всеки желаещ да се включи в кампанията, имаше възможност да закупи календар от офисите на банката в цялата страна, като след изчерпването на тиража, Fibank удвои събраната сума.
 

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.