Емблематичната „Сливенска перла“ ракия добави още един престижен приз в колекцията си. Тя бе избрана за любима марка на българите в конкурса „Златната изба“, организиран от сайта exporter.bg. Наградата от името на компанията-производител – „Вила Ямбол“ получи изпълнителният директор Красимир Аврамов. Специалната статуетка му бе връчена от Радослав Пашов, финансов директор и член на борда на директорите на „Свепол“. Призовете бяха раздадени в четвъртък вечерта в Народната библиотека. Конкурсът се провежда за девети път, като за шеста поредна година място сред призьорите намери и категорията „Ракия“ като победители се избират онлайн. Именно "Сливенска перла" успя да спечели най-много от вота на хората. нно "Сливенска перла" успя да спечели най-много от вота на хората.
"Това признание е изключителна чест за нас и потвърждение за усилията, които влагаме всеки ден, за да възстановим славата на „Перлата“ и да предложим на нашите клиенти само най-доброто," сподели Красимир Аврамов от „Вила Ямбол“, които произвеждат марката при получаването на наградата.
Ракията "Сливенска перла" има дългогодишни традиции, а запазената рецепта от 1979, която е регистрирана в Министерството на икономиката, се превръща в нейната най-голяма сила. Технолозите усъвършенстват всичко до най-малкия детайл– използват точно определени сортове грозде от региона, като най-емблематичният от тях е именно „перлата“, откъдето идва и името на марката. Тя преживява истински ренесанс – завръща се към корените с модерен дизайн с уникална бутилка и сложен релефен етикет. „Сливенска перла“ е със защитено географско указание както в България, така и в целия Европейски съюз. Това означава, че тя може да се произвежда само от тези сортове, от конкретните землища и по точно определената рецепта.