Ако и Вие сте от хората, осмелили се да следват мечтите си и да създадат собствен бизнес, знаете че това изисква непрестанни усилия. Независимо дали сега стартирате ново начинание или проектът Ви се разраства постепенно, идва време да потърсите партньор. Едва ли е нужно да обясняваме подробно, че онлайн присъствието на един бизнес е от изключителна важност, за да намерите и задържите потенциални клиенти. Затова могат да Ви помогнат дигитални маркетингови агенции, които са специализирани в предоставянето на този тип услуги. На пазара постоянно се появяват нови агенции, част от които невинаги предлагат качествени услуги. Затова в тази статия сме събрали някои практични съвети как да изберете подходящата агенция, с която да работите. Ето кои са те:
1. Проучете всички възможности
Първата и най-важна стъпка е да направите проучване между няколко компании, които предлагат тези услуги. Много често собствениците на бизнеси правят грешката да изберат една единствена агенция и директно да се насочат към нея. Проучването ще ви даде възможност да придобиете по-широка представа какви услуги се предлагат, как се движат цените на пазара, различни стратегии и възможни подходи. Така ще може да вземете информиран избор, който ще донесе и по-големи ползи за Вас. Затова направете списък с няколко агенции, съберете препоръки от познати, разгадайте отзиви и мнения онлайн. След това се свържете с всяка една и вижте какво ще Ви предложат.
2. Изберете агенция с опит
Когато избирате дигитална агенция, задължително проучете какъв опит и експертиза има тя. Вижте кои са клиентите, с които работят или са работили. Хубаво е, ако имат опит с бизнеси, подобни на Вашия. Не е задължително това да е директен конкурент, но може да е фирма, която има сходни характеристики и оперира в същата ниша. Това ви гарантира, че те ще разберат по-добре нуждите на Вашия бизнес. Имайте едно на ум, че е честа практика некоректни агенции да слагат логата на известни компании в секцията с клиенти, без реално някога да са работили с тях. Затова потърсете проекти, които са изпълнили и постигнатите резултати от тях. Обикновено доверените маркетингови агенции имат качени в официалния си сайт подробни case study-та, които Ви съветваме да разгледате внимателно. Ако не са качени, може да попитате да Ви изпратят такива. В случай, че имате някакви съмнения, може да се свържете с фирмите, представени като техни клиенти и да попитате дали наистина да работили с тях.
3. Екипът е важен
Когато търсите агенция, задължително направете поне една среща на живо, за да поговорите с екипа. Това са хората, на които поверявате успеха на своя бизнес, така че е добре да ги познавате. Задайте им всичките си въпроси, разкажете им за своята дейност и какви резултати очаквате. Така ще може да прецените дали комуникацията между Вас ще протича гладко, тъй като разбирателството е важно за постигането на добри резултати. Освен това, вижте до колко лицата на компанията са разпознаваеми, изнасят ли лекции, участват ли в конференции и събития. Това разбира се не е задължително, но като цяло говори добре за техния професионализъм и опит в сферата.
4. Цена vs. Качество
Цената е един от важните фактори, които определено оказват влияние при вземането на крайното решение. Все пак не оставайте това да е единственият Ви критерий. Много често, ниската цена може да е сигнал, че качеството на услугата, която ще получите ще бъде занижено и няма да постигнете желания резултат. Затова опитайте да откриете най-доброто съотношение между цена и качество, което се вписва най-добре в бюджета, който сте определили предварително. Иначе рискувате да загубите пари и ценно време, които е могло да си спестите.
Това бяха няколко практични съвета, които се надяваме да Ви бъдат от полза.
Източник: https:www.24chasa.bg