Изнудване или? Шише айрян излезе 30 лева на пловдивчанка (Вижте скандалния й разказ)

https://mreja.bg/novini/iznudvane-ili-shishe-ayryan-izleze-30-leva-na-plovdivchanka-vizhte-skandalniya-y-razkaz/106147 Mreja.bg
Изнудване или? Шише айрян излезе 30 лева на пловдивчанка (Вижте скандалния й разказ)


Пловдивчанката Зоя Христова се обърна към „Марица“, за да разкаже и да ни направи свидетели  на свое неприятно преживяване със служители на ОП „Паркиране и репатриране“. 

Малко преди обед днес тя спряла с „Опел“-а си на паркомясто на бул. „България“ 140, до училище „Пейо Яворов“. Тъй като ѝ премаляло, решила първо да отскочи за секунда да си вземе айрян от обект за бързо хранене, след което да си вземе талонче от паркомата. 


“Отивайки към паркомата, виждам как двама служители на ОП „Паркиране и репатриране“ ми снимат колата. Поставили са скоба за отрицателно време, докато съм била с гръб. Бяха паркирали колата си на 10 метра от моята. Не съм се забавила толкова време, а те успяха за отрицателно време да свършат това. Това за мен  не е регламентирано, това е дебнене, това е рекет! Бях на около 40 секунди от паркомата. Това означава ли, че човек няма и толкова, за да стигне до устройството и да си заплати престоя?“, коментира възмутено пловдивчанката. 


Малко след пристигането на екип на „Марица“, на място дойдоха и служителите на общинското предприятие. Зоя Христова плати 30 лв, за да бъде освободена от скобата, а единият от служителите й връчи Констативен протокол за принудително блокиране. 


След като пловдивчанката ги засипа с безброй въпроси, строгостта им се изпари. 


„Отидох просто за един айран, след което се запътих към паркомата. Вие колко време изчакахте преди да поставите скобата?“, запита тя. 


Служителят влезе в обяснителен режим: „Започнахме да проверяваме колите една по една. Така стигнахме до вашата и видяхме, че не заплатен престой. След това извършваме необходимите действия. Ние няма как да знаем къде сте и за колко време. Винаги поглеждаме към паркомата преди да пристъпим към действие, а на устройството нямаше никой. Напишете бележка, за да знаем“. 


Христова обясни и им показа, че има и пропуск за инвалиди, който не използва и не слага на таблото. Служителите я посъветваха да го вкара в употреба, за да няма подобни проблеми или пък да напише бележка и да я сложи зад стъклото.  


След пререканията, от ОП „Паркиране и репатриране“ напуснаха мястото на събитието, а пловдивчанката изрази желание хората, които са ставали жертва на подобен рекет, дебнене и нерегламентирани действия, да не си мълчат, а да повдигат въпроса. 


„Това касае много хора и не е редно да е така“, коментира тя. 


 


0 Коментара

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.