Мрежа

24chasa.bg – новинарски сайт номер 1 и през септември

0 536

В категория „Новини“ сайтът на „24 часа“ е на челната позиция както със своята десктоп версия, така и с мобилната

За пореден месец сайтът на „24 часа“ (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България – и в класацията на десктоп сайтовете, и при мобилните, показват данните на метричната система Gemius за септември.

Близо 9% ръст на уникалните посетители има десктоп сайтът на „24 часа“ (24chasa.bg) на годишна база. При мобилния m.24chasa.bg ръстът е още по-голям – съответно 9.36% за септември и 48.76% за годината.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 28 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години – досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на 2018 г. превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните са от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през септември, показват пълните данни на Gemius. 24chasa.bg е имал 1 414 846  уникални посетители през периода. 318 422 са чели онлайн „24 часа“ на своите настолни компютри, а  1 276 013 – от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 19 662 784 импресии – важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на „24 часа“ онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и по-новата аудитория на „24 часа“ – от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg – 115.19% на годишна база.  Bgdnes.bg – 8.10% на месечна база, на годишна – 30.25, m.bgdnes.bg е с ръст от 12.95% на месечна база, а на годишна с 45.94%, bgfermer.bg – 33,45% на годишна база, m.bgfermer.bg – 82,57% на годишна база, m.dotbg.bg – 17,08% на  годишна /dpd, mila.bg – 35,43% на годишна база, mama24.bg – 130,82% на месечна база и 306,30% на годишна, hiclub.bg – 7,04% на месечна база и 39,22% на годишна, m.hiclub.bg – 54,81% на месечна база и 72,90% на годишна, 24zdrave.bg – 11,83% на месечна база и 12,90% на годишна, m.24zdrave.bg – 29,85% на месечна база и 21,33% на годишна база.

В края на 2017 г. „24 часа“ постигна друг сериозен успех – интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa – иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. „24 часа“ спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът Smart24chasa приключи в края на 2018 г. и продуктът в момента се тества.

„24 часа“ остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на „24 часа“ и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на „24 часа“.

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Източник: https:www.24chasa.bg

Leave A Reply

Your email address will not be published.

WC Captcha 48 − = 47