24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през септември

https://mreja.bg/skandali/24chasabg-novinarski-sayt-nomer-1-i-prez-septemvri/60109 Mreja.bg
24chasa.bg - новинарски сайт номер 1 и през септември


В категория "Новини" сайтът на "24 часа" е на челната позиция както със своята десктоп версия, така и с мобилната

За пореден месец сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) е най-големият новинарски сайт в България - и в класацията на десктоп сайтовете, и при мобилните, показват данните на метричната система Gemius за септември.

Близо 9% ръст на уникалните посетители има десктоп сайтът на "24 часа" (24chasa.bg) на годишна база. При мобилния m.24chasa.bg ръстът е още по-голям - съответно 9.36% за септември и 48.76% за годината.

Нито един от тези проценти не е резултат от купен трафик, за което благодарим на верните си читатели, някои от които са с нас вече 28 години! Готови сме да докажем с пълни статистики откъде идва трафикът към сайта ни от самото му създаване преди 10 години - досега, и предлагаме и конкурентите ни да го направят.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката „24 часа” още в началото на 2018 г. превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Сайтът също е много силен канал за достоверна информация, според данните са от традиционния годишен доклад на института за изследване на журналистиката “Ройтерс” към университета в Оксфорд. 

Всички сайтове на Медийна група България са регистрирали значителен ръст през септември, показват пълните данни на Gemius. 24chasa.bg е имал 1 414 846  уникални посетители през периода. 318 422 са чели онлайн "24 часа" на своите настолни компютри, а  1 276 013 - от своите мобилни устройства. За периода са отчетени 19 662 784 импресии - важен резултат за рекламодателите.

Реално читателите на "24 часа" онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния  m.24chasa.bg, влиза от чужбина.

Gemius oтчита и по-новата аудитория на "24 часа" - от новинарската платформа AMP, която създадохме с Google, където вече четат средно 40 000 уникални потребители всеки ден, които в пикови дни надминават 135 000.

Сериозен е ръстът и при останалите ни сайтове: 168chasa.bg - 115.19% на годишна база.  Bgdnes.bg - 8.10% на месечна база, на годишна - 30.25, m.bgdnes.bg е с ръст от 12.95% на месечна база, а на годишна с 45.94%, bgfermer.bg - 33,45% на годишна база, m.bgfermer.bg - 82,57% на годишна база, m.dotbg.bg - 17,08% на  годишна /dpd, mila.bg - 35,43% на годишна база, mama24.bg - 130,82% на месечна база и 306,30% на годишна, hiclub.bg - 7,04% на месечна база и 39,22% на годишна, m.hiclub.bg - 54,81% на месечна база и 72,90% на годишна, 24zdrave.bg - 11,83% на месечна база и 12,90% на годишна, m.24zdrave.bg - 29,85% на месечна база и 21,33% на годишна база.

В края на 2017 г. "24 часа" постигна друг сериозен успех - интернет гигантът Google реши да финансира със 100 000 евро неговия дигитален проект Smart24chasa - иновативна новинарска платформа за създаване и монетаризиране на съдържание. "24 часа" спечели финансирането от Google в конкуренция с 685 проекта от 29 държави. Проектът Smart24chasa приключи в края на 2018 г. и продуктът в момента се тества.

"24 часа" остана една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития и не разчита на български или чуждестранни донори.

Към момента съдържанието на "24 часа" и на другите издания от Медийна група България се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много  медийни канали  има брандът „24 часа” – общо 10, между които десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.  

Висши мениджъри , студенти и преподаватели от колежи и университети, компютърни ентусиасти и хора, които обичат да пътуват и да се забавляват са водещата аудитория на сайта на "24 часа".

Освен лидер на пазара на печатните издания, „24 часа” е медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са млади, образовани специалисти, висши мениджъри, студенти, любители на компютри и всякаква техника, хора, които обичат да ходят на културни събития, да пътуват и да се забавляват.

Това показват данните от изследване на технологичната компания Crimtan за сайта 24chasa.bg, проведено през миналата година.

Източник: https:www.24chasa.bg


0 Коментара

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.