WINBET и Милан подписаха споразумение за сътрудничество, с което водещата българска бетинг компания стана първата на родния пазар, която ще бъде официален регионален партньор на „росонерите“.
Дългосрочното партньорство покрива територията на Европа, като WINBET ще бъде ексклузивен партньор на Милан за териториите на България, Румъния, Сърбия, Хърватия и Беларус, обявиха представители на компанията и клуба на специално събитие в столицата.
WINBET е и първата българска бетинг компания, която става партньор на водещ европейски футболен клуб от подобна величина. Така, WINBET и Милан ще стимулират ангажираността на феновете и ще могат да предложат на местните привърженици на клуба ексклузивно съдържание, първокласни преживявания и вълнуващи промоции.
От дясно наляво: Алесандро Костакурта, Виктор Переновски - главен оперативен директор на WINBET, Никола Боскаро - директор Спонсорства на Милан, Марк Адония – главен изпълнителен директор на WINBET Румъния
В събитието за представяне на партньорството участваха представители на WINBET и Милан, както и легендата на „росонерите“ Алесандро Костакурта. Бе обявена и първата ексклузивна промоция, с която още от днес регистрираните потребители на сайта и мобилното приложение на WINBET могат да спечелят официална фланелка на Милан с подписа на легендарния футболист на клуба.
„Партньорството ни с клуб като Милан е от изключителна важност за нас и още повече ще разшири присъствието на WINBET в спорта. То ще ни позволи да предложим на хилядите фенове на отбора в региона и на всички свои клиенти наистина шестзвездно потребителско преживяване и още по-интересни възможности и съдържание“, сподели оперативния директор на WINBET Виктор Переновски.
Алесандро Костакурта
„Радваме се да приветстваме WINBET в семейството на „росонерите“. Това партньорство е динамичен начин да приближим феновете ни в Източна Европа до историята и страстта към футбола на нашия клуб и, напълно в духа на Милан, да задълбочим връзката си с феновете като заедно с WINBET създаваме свежи, креативни възможности за това“, коментира Майкел Отъл, главен търговски директор на Милан.