Отново проблем с БДЖ: "Министерски" влак забави други пътници с час и половина

https://mreja.bg/skandali/otnovo-problem-s-bdzh-ministerski-vlak-zabavi-drugi-patnici-s-chas-i-polovina/166301 Mreja.bg
Отново проблем с БДЖ: "Министерски" влак забави други пътници с час и половина

Поредно разочарование за пътниците, избрали да пътуват с БДЖ. Читател на GlasNews сигнализира за сериозно закъснение на бързия влак от Бургас към вътрешността на страната, породено от изчакване на така наречения „министерски влак“ (бел.ред. - обикновено служители на БДЖ го наричат така, тъй като с него до Бургас лично се повози транспортният министър Георги Гвоздейков, за да покаже новите (втора употреба) германски вагони).

„Отново имам проблем при пътуване с БДЖ. Влакът, тръгващ от Бургас в 15:45 часа, престоя на гара Гурково повече от един час заради „министерския влак“, който тръгва от Бургас в 17:05 ч. На гара Гурково стана догонването на влака. В пресата много се рекламира бързият влак от Бургас до София, но защо това да е за сметка на другите влакове?!“, възмущава се пътник, потърсил нашата редакция.

Проверка в сайта на БДЖ потвърждава, че бърз влак №3624 е напуснал гара Гурково с 85 минути закъснение. От БДЖ посочват следната причина: „Изчакване на възможност за разминаване с друг влак“. Това обяснение обаче не удовлетворява пътниците, останали да чакат над час, без ясна информация или компенсация.

Освен това пътниците са се сблъскали с още едно неудобство:

„Появи се още една „екстра“ - в първа класа не работи климатът и прехвърлиха пътниците във втора. По радиоточката на влака поднесоха извинение“, допълва читателят ни.

Подобни ситуации не са изолирани. Напротив - закъсненията по линиите на БДЖ са от години редовна и болезнена тема за хиляди пътници. Липсата на навременна информация, лошата организация и честите ремонти или конфликти в разписанието са се превърнали в традиционна част от железопътното пътуване в България. Именно затова всяка нова проява на хаос и пренебрежение към клиентите среща нарастващо обществено недоволство и изисква конкретни отговори.

Редакцията на GlasNews счита, че пътниците заслужават пълна и детайлна информация относно причините за подобни забавяния, а не формулировки, които само допълнително засилват недоволството. Ние ще изпратим официално запитване до ръководството на БДЖ, за да получим повече яснота по случая с влака, напуснал гара Гурково с 85 минути закъснение.

 GlasNews

0 Коментара

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.