Huawei търси “Make It Possible” истории с новата си кампания „Най-силната история си ти“

https://mreja.bg/skandali/huawei-tarsi-make-it-possible-istorii-s-novata-si-kampaniya-nay-silnata-istoriya-si-ti/62996 Mreja.bg
Huawei търси “Make It Possible” истории с новата си кампания „Най-силната история си ти“


Huawei стартира своята кампания „Най-силната история си ти“, с която цели да вдъхнови потребителите си да бъдат смели в мечтите си и да не се отказват, независимо от предизвикателствата, които вероятно ще срещнат по пътя към тях. Кампанията е тясно свързана със слогана на Huawei - „Make It Possible”, който отразява глобалната култура на компанията да прави дори привидно невъзможните неща възможни.

„Винаги започваш добре. С надежда. С желание. С вяра. Но всяка история има своите възходи и падения. Подготви се за онези, които ти казват, че не можеш. Че не трябва.... Но най-лошото би било да се откажеш“, се казва в официалния клип на кампанията, който завършва с вдъхновяващото послание „Най-силната история си ти.“

На специално стартиралия за кампанията уеб сайт https://consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory, всеки, на своя език, може да сподели своята “Make it possible” история и да получи покана за мотивационен уебинар с домакин Михал Уроч - изследовател и пътешественик, който иска да изкачи Хималаите в инвалидна количка. Не всички предизвикателства са толкова очевидни и не всички победители са широко известни, но Huawei вярва, че всеки може да бъде герой в собствената си история.

„Според доклада на Eurostat за 2018 година, българите са едни от най-нещастните хора, само 35% от жителите на страната се определят като „щастливи“. В World Happiness Report 2019 България е на 97 място в света по „щастие“. Като че ли песимизмът се превръща в национална черта. В същото време в България се случват невероятни неща и българи постигат победи, които наистина са смятани за невъзможни. Всички ние се нуждаем от вдъхновяващите истории на тези известни и неизвестни български победители, с които ще ви срещнем в кампанията „Най-силната история си ти“, коментира Лонгруи Циу, Генерален директор на Huawei Consumer Business Group за България и Северна Македония.

Затова в България някои от най-вдъхновяващите споделени на сайта предизвикателства и победи ще бъдат разказани подробно от някои от най-популярните български медии. Така авторите им ще се обогатят и с преживяването да бъдат обект на журналистическо интервю и да усетят как смелостта да споделиш може да вдъхнови много хора да се борят за това, в което вярват и което истински желаят. Сезонът на новогодишните празници сам по себе си вдъхновява както за равносметки на изминалата година, така и за пожелания за покоряване на нови върхове през следващата.

Huawei очаква вашите силни истории на https://consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory/ .

Те не се предадоха и написаха своята силна история!

Запознайте се с Михал Уроч и Бартош Мозек

За тях не е вариант да стоят кротко в къщи. Бартош Мозек и Михал Уроч доказват, че за тях граници не съществуват. Героите в инвалидни колички планират като следваща стъпка да изкачат Хималаите. Вижте тяхната история и споделете вашата на consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory/

Като деца често чуваме, че можем да бъде всичко, което си пожелаем. Това е така, но никой не говори за трудностите по пътя. Най-важните неща не идват лесно и пътят е пълен с предизвикателства. За Михал Уроч и Бартош Мозек това е пределно ясно.

Отвъд границите на възможното

Михал Уроч, въпреки своята мускулна атрофия, има дълъг списък с екзотични места, които е посетил – Монголия, Индия, остров Спитсберген в архипелага Свалбард и редица държави в Южна и Северна Америка. През 2012, по време на експедицията “Wheelchairtrip I” той преминава около 17 хиляди километра за 3 месеца, като посещава 13 държави и 2 контитента, достигайки и до най-западната точка на Европа - Кабу да Рока.

По време на пътуването си Михал прекарва 371 дни по пътя от Ушуая в Аржентина до Прудо Бей в Аляска. Този проект е награден с най-престижното отличие в Полша – наградата на National Geographic за пътуване на годината.

Пътят на Михал се пресича с този на Бартош Мозек – скиор, сноубордист, планински велосипедист и параглайдер, който през 2005 г. в резултат на инцидент наранява гръбначния си стълб. Всеки ден той продължава да се движи в своята инвалидна количка и продължава да прави това, което обича най-много. Бартош е многократен медалист от полския шампионат и участник в европейски и световни ски състезания за хора в неравностойно положение. Както казва Майкъл – Бартош е този, който му е дал любовта към планините.

“Най-доброто предстои”

Приключението на Михал и Бартош тепърва предстои. Следващата им дестинация е планинският масив Анапурна, част от Хималаите. Експедицията е с името „WHEELCHAIRTRIP Himalayas Challenge 2020“ и включва 230 километра. Участниците в нея ще използват специални електрически инвалидни колички. Най-голямото предизвикателство пред тях ще е изкачването на връх Торонг Ла с височина 5416 метра.

Вижте тяхното видео: https://www.youtube.com/watch?v=NUcVSriVq3g

Ето как Михал коментира своите планове: „Защо? Защото не ни е страх! Целим се високо, защото знаем, че всичко е възможно. Искаме да покажем на всички, че си струва да следваш мечтите си и да покажем да хората в неравностойно положение, че възможностите пред тях нямат граници и могат да достигнат дори върха на света!“

Споделете вашата история

Михал ще сподели своя опит и вдъхновение на специален уебинар, организиран от Huawei. Всички, които споделят своята история на специално откритата за целта страница consumer.huawei.com/bg/campaign/yourstory/, ще получат покана за уебинара.

Кампанията „Най-силната история си Ти“ цели да покаже, че всички могат да постигнат много неща в живота си, стига да не се предават, точно както Михал и Бартош. Без значение от предизвикателствата пред тях.

Източник: https:www.24chasa.bg


0 Коментара

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.