Следователи взеха проби от асфалта на пътя Плевен - Ботевград, на който стана жестоката катастрофа, при която загина 12-годишната Сияна. Паралелно с това изправността на пътя провериха от Европейския център за транспортни политики, като констатираха опасни за пътуващите нарушения.
„Резултатите са притеснителни, сцеплението не е в добро състояние там, където има кръпки. Старият асфалт отговаря на нормите, а той е от 1975 г. Проблемът е при кръпките, сцеплението е с 20 единици по-ниско от асфалта на основното трасе", каза Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики
Според нея трябва да има изискване, когато се прави кръпка, тя да е същата като основния асфалт.
Друг констатиран много сериозен проблем в участъка с трагичната катастрофа с дете, е, че маркировките не се виждат през нощта.
„Много са зле, светлоотразителността е под всякаква критика. Не свети през нощта и това се вижда и без уреди. Отделно констатирахме на места по трасето, че има риск пътят да се срути. Това се отнася и за много други пътни участъци в страната", каза още Русинова.
Тя обясни, че има сериозни проблеми със знаците на места.
🏷 + 1.850943 BTC.GET - https://graph.org/Message--120154-03-25?hs=99d508003ddc03e30509a7a692fabee9& 🏷
5 days before
p8lu9w
Коментирай