Аврамова: Ремонтите по "Хемус", освен в тунел "Витиня", приключват до средата на декември (Обновена)

https://mreja.bg/senzacionno/avramova-remontite-po-hemus-osven-v-tunel-vitinya-priklyuchvat-do-sredata-na-dekemvri-obnovena/64316 Mreja.bg
Аврамова: Ремонтите по "Хемус", освен в тунел "Витиня", приключват до средата на декември (Обновена)


Водата в язовир "Студена" е намаляла заради сушата през август

Засега не се обсъжда строеж на трета активна лента по магистралата между София и Пловдив

Ремонтите по магистрала "Хемус" ще приключат до средата на декември, но този в тунел "Витиня" ще продължи до края на 2020 година. Това каза в парламента министърът на регионалното развитие Петя Аврамова. Тя отговори на въпрос на народния представител Николай Иванов относно ремонтните дейности и ограничаването на движението по автомагистрала "Хемус".

Хората остават с впечатление, че ремонтът се прави бавно, каза Николай Иванов и апелира за контрол на качеството и на сроковете на строителните работи.

Сушата през август е причината за намалените количества вода в язовир "Студена" и за проблемите с водоснабдяването в община Перник, каза още Аврамова. Тя отговори на въпрос на народните представители Станислав Владимиров и Любомир Бонев относно състоянието на яз."Студена", предаде БТА.

Петя Аврамова посочи, че чашата на язовира може да поеме 25 млн.куб.метра, но сега в съоръжението има 10 млн.куб.м. Сушата е причината и за повечето аварии във водопроводите в региона, допълни министърът. ВиК Перник изпълнява инвестиционна програма за подмяна на инфраструктурата за 106 млн. лева като 40 млн. лева от тях ще са за нови тръби, каза Петя Аврамова.

Към момента няма конкретни стъпки изграждане на трета активна лента за движение по магистрала "Тракия" между София и Пловдив, каза още Аврамова. Тя отговори на въпрос народния представител Павел Шопов относно нови ленти за движение в двете посоки на автомагистрала "Тракия" в отсечката Пловдив-София.

Проблемите пред изгражданото на трета активна лента са много - трябва да се проучат възможностите на трасето за нова лента, да се намерят пари, които вероятно ще са много, да се види дали надлезите, подлезите и мостовете могат да бъдат разширени и т.н., посочи Аврамова.

Източник: https:www.24chasa.bg


0 Коментара

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.