Жените са по-лоялни клиенти от мъжете

https://mreja.bg/novini/zhenite-sa-po-loyalni-klienti-ot-mazhete/86619 Mreja.bg
Жените са по-лоялни клиенти от мъжете


Последни шансове за събиране на точки от първата кампания за лоялност „ТОТО КЛУБ“

Жените са сред най-запалените фенове на тотото. Това сочи статистиката за притежателите на картата за лоялни клиенти „ТОТО КЛУБ“. Повече дами отколкото господа са се възползвали от безплатната програмата и са взели своята карта, с която да печелят точки и да участват за допълнителни награди. Интересно е, че първата кампания осигурява спортни ваучери на стойност 1000 лева. „Когато ме попитат за печалбите и разкажа за ваучерите, жените се радват повече. Пожелават си късмет и споделят, че ако спечелят, ще вземат спортни стоки за децата“ – коментира касиерка от столичен пункт на тотализатора. „В момента дамите са сериозно запалени по събирането на точки. Понякога се връщат вкъщи да си вземат забравената карта, за да им добавим точки. Мъжете като че ли не са толкова стриктни“ – допълва служителката.

В момента текат последните дни от първата промоционална кампания на „ТОТО КЛУБ“ „Предизвикай себе си - заедно за българския спорт!“, която ще продължи до 4 август. На 8 август ще бъдат изтеглени късметлиите, които ще се сдобият с ваучери за спортни стоки, всеки на стойност 1000 лева. Участието в програмата не изисква допълнителен залог. В нея ще могат да се включат всички, които притежават карта "ТОТО КЛУБ" и са направили залог или покупка на моментна лотарийна игра на стойност равна или над 1 лев. Всеки лев е равен на 1 бонус точка, а на всеки 10 бонус точки се дава 1 шанс за участие в жребия за спечелването на атрактивните печалби. Колкото повече бонус точки се натрупват в клиентската карта, толкова е по-голям шансът за печалба.

Преди две седмици в интернет се появиха и обяви за обединяване на точки от кампанията, с които участниците да увеличат шанса си за печалба, но след разкритие в медиите обявите бяха заличени. От спортния тотализатор тогава издадоха, че интересът към пластиките от програмата е много голям и дори се предвижда допълнително количество. След изтичането на първата промоционална кампания предстои и втора такава, като печалбите за нея ще бъдат обявени съвсем скоро.

Източник: https:www.24chasa.bg


С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.