Якета с 50% намаление, слънчеви очила с до 70% отстъпка, както и още много разпродажби пуснаха някои от магазините в моловете в София, за да привлекат клиенти. Част от търговците са обявили намаления като за черния петък през целия ноември, пише в. „Телеграф“.
В един от обектите на световноизвестен бранд са сложили миниатюрна табела за разпродажба, като тя гласи, че „ако не купиш сега, после ще плачеш“. Намалението на стоките е с 30%. Така зимни мъжки обувки, произведени от тази марка, в момента струват 174 лева, което е с 30% по-евтино.
В друга, по-ниско бюджетна верига за мода има намаления на част от стоката, като са я изнесли на отделни стелажи. Така в момента има различни модели и размери панталони и дънки на цени от 10 до 18 лева за чифт. Сред тях има спортни с джобове на крачолите, гащеризони, както и модели, които са от материал подобие на коприна и стоят елегантно и стилно. Предлагат се и блузи на цени от 6 до 15 лева за брой.
Изгодно
До 70% отстъпка на всички продукти предлагат оптиките в един от столичните молове. Така в момента могат да се купят изгодно слънчеви очила на световноизвестни брандове, като има отстъпки и за рамки и изработване на очила с диоптър.
С оферти за допълнителна отстъпка, ако купиш повече от два или три артикула, примамват клиенти част от търговците в моловете. Така, ако купите само две стоки, ще получите 10% отстъпка от сметката, при три – тя става 20%, а за 4 или повече намалението вече е с 30 на сто.
Магазините за мъжка мода, които продават официални костюми, са обявили 20% отстъпка на новата колекция и допълнително още 20% при покупка на повече от три артикула.
Модерни
Якета, които в момента са много актуални сред младежите, с дължина до кръста или малко по-надолу, се продават по 60 лева, а има и такива по 40 лева, но са останали само няколко броя.
С 50% намаление са още дамското бельо и пижами. Така в момента цената на такава с дълъг ръкав и панталони е 40 лева вместо 80 лева. Продават се също и обувки и чанти с 20% отстъпка и чифт кожени боти може да се намерят за 60-80 лева.
Въпреки намаленията в моловете почти липсват клиенти. Основно там се движат хора от персонала и тук-там някой заблуден клиент.
Интересът е насочен основно към хранителните магазини, банки и аптеки. Има опашки единствено пред местата, където се издават сертификати.