Преди 11 години Виктория Бекъм стартира бизнеса си в модната индустрия. Въпреки, че още в начало получава добри отзиви от критиците, Бекъм е на загуба.
За последната година футболната съпруга изгубва 14 млн. евро. А за целия 11-годишен период от работата си загубите достигат 50 млн. eвро, съобщава vesti.bg.
През годините Виктория Бекъм финансира бизнеса благодарение на съпруга си. Според The Sun през последните три години в компанията на Виктория, Дейвид инвестира почти 27 млн. евро.
Към тази сума се прибавят и паричните "вливания" в размер на 18,7 млн. евро от неназовани акционери и още 35 млн. евро безвъзмездна помощ от частна инвестиционна компания.
Оказва се, че модният бизнес на семейството не е единственият пред фалит. Beckham Brand Holding, който контролира всички отделни компании на семейството, претърпя първата си загуба през 2018 година от 1,8 млн. евро.
Виктория има достатъчно влияние, за да рекламира своя бизнес. Най-голяма реклама си прави в Instagram, където последователите ѝ наброяват 27 млн., а известните ѝ приятелки се появяват по събития с "Бекъм" облекла.
През последните години се появи твърдение, че Виктория е внесла някои промени в компанията си, с цел намаляване на загубите. Например през 2018 г. около една трета от служителите са уволнени. Освен това са преговорени договорите с доставчици.
Проблем за развитието на компанията обаче са високите цени на стоките.
Панталон за 815 евро е непосилна стока за купувачите, споделя Ралф Толедано. Той е председател на модната компания на Виктория.
„Цените бяха истински проблем. Клиентите ни казваха: „обичаме вашите продукти, но цените са твърде високи."
За това когато се присъединява към компанията през 2018 г., намаля цените директно с 20 до 30%.
Въпроса за бъдещето на семейният бизнес на Бекъм все още няма отговор, а докладите за 2019 година ще покажат дали са успели да изплуват от финансовото дъно.
Източник: https:www.24chasa.bg