- С инвестиция от близо 19 милиона лева, асортимент от близо 15 500 продукта и местен екип от 80 човека Kaufland България откри в Петрич своя най-нов хипермаркет в страната
- Това е 61-вият обект на компанията в страната, като за него веригата открива 80 нови работни места
„С радост приветстваме Петрич - 35-ият град, в който откриваме свой хипермаркет, в нашето Kaufland семейство. Вече 15 години доказваме, че нашата компанията е стабилен и доверен партньор на българските клиенти, производители и доставчици. С тази цел, с мисъл и внимание към нашите клиенти и екип, с грижа за околната среда и обществото идваме и в Петрич, където днес откриваме най-новия ни хипермаркет. Той е изграден изцяло според концепцията ни за максимално удобство при пазаруване, добра работна среда и в унисон с най-новите екологични стандарти“, коментира при откриването председателят на Управителния съвет на Kaufland България Валтер Волф.
Обектът се намира на ул. „Първомайски път“ 1 и вече посреща първите си клиенти. Той е разположен на над 4000 кв.м застроена площ, от които близо 2300 кв.м са търговска площ.
Първият хипермаркет на Kaufland в Петрич предлага над 15 000 продукта в постоянния си асортимент, от които над 11 000 са хранителни стоки, а над 4 000 – нехранителни. Важна част от предложенията са собствените марки на Kaufland, които са повече от 3 000 в новия обект.
Витрината с обслужване предлага свеж избор от над 300 артикула, сред които прясно месо, месни специалитети, сирена и деликатеси. Свежите предложения на Kaufland Петрич включват още богат избор от над 170 внимателно подбрани сортове плодове и зеленчуци, подправки и цветя. Собствената пекарна на компанията пък предлага близо 50 вида прясно приготвени хляб и тестени изделия всеки ден.
Като верен партньор на българските производители търговската верига предлага в новия си хипермаркет над 4 400 продукта, произведени в страната. Клиентите могат да открият 112 регионални предложения на 10 производителя от региона на Петрич и Благоевград. Част от тях са фермерските продукти, представени в специално обособения за целта „Фермерски пазар“ в обекта.
Разнообразието в асортимента се допълва от над 300 биопродукти, които компанията предлага. Клиентите в Петрич могат да открият също над 30 вегетариански и 70 веган артикула.
Хипермаркетът е със стъклена входна фасада, която позволява по-голям достъп на естествена светлина. Функционалният и модерен интериор е създаден с мисъл за по-лесната, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти. Паркингът има 202 паркоместа.
Обектът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда. Сградата е оборудвана с иновативна „зелена“ климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и охлажда през лятото. Хипермаркетът разполага и с последно поколение LED осветление, с което се намалява ползването на електроенергия с между 30% и 40%. Всички енергийно ефективни технологии са с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и са в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.
С новия си хипермаркет Kaufland България открива 80 местни работни места. Екипът е съставен от хора от Петрич и региона, тъй като политиката на компанията е от самото стъпване в нов град да създава предпоставки за развитието на местната икономика и социална среда. Във всеки свой обект Kaufland се грижи да създаде добри работни условия и атмосфера с комфортни и просторни социални помещения, ергономични и удобни касови маси, както и оптимизирана логистика при зареждане на стоките. Компанията е стабилен работодател, който предоставя възможности за устойчиво кариерно развитие и много добри условия на труд – конкурентно заплащане и широк пакет от социални придобивки.
Kaufland Петрич е 61-ият хипермаркет на веригата в страната. От идването си на българския пазар компанията се превърна в значим фактор и стимул на националната и регионална икономика и инфраструктура по места с обща стойност на инвестициите от над 1.4 млрд. лева. През следващата година компанията планира да продължи с модернизацията на обектите си в цялата страна, както и с откриването на нови хипермаркети.