Процесът е дълъг и е свързан със загуби за фирмата-вносител
Директорът на автомобилния салон, от който бившият финансов министър Владислав Горанов е закупил автомобила – Атанас Фурнаджиев, направи горещи разкрития по случая.
Той посочва, че единственият начин да се разбере дали има проблем с даден автомобил, е при регистрацията му в КАТ.
Въпросният автомобил на Владислав Горанов е минал през КАТ и то два пъти. Първият път при вписването му в компанията и вторият път при вписването на бившия финансов министър като ползвател на талона.
Това заяви Фурнаджиев в ефира на Нова тв по повод инцидента с Владислав Горанов на ГКПП „Калотина“.
Той посочи, че при митница в Германия също не е имало проблем с въпросния автомобил. И допълни, че проблемът е изскочил едва вчера при инцидента с Горанов.
„Както господин Горанов, така и ние сме жертви на автомобилната мафия. Колата е закупена от нас от Германия, с ясен произход, платена е по банков път и лизингова на Владислав Горанов”, уточни Фурнаджиев.
"Ще предоставим всички документи на разследващите органи", заяви още той и допълни, че има практика да се създават двойници на скъпи автомобили.
„Ние имаме още два такива случая в момента. Създават се двойници, карат се в съответните държави. Това се прави обикновено за коли над 100 000 лева”, уточни Фурнаджиев.
"Познавам се с Горанов още от времето, когато беше заместник министър. Вчера ме беше търсил, аз не успях да вдигна в първия момент, после ми каза, че има проблем. От наша страна всичко е чисто", уточни той.
От думите му става ясно, че проблемният към момента е на паркинг като веществено доказателство и се извършват съответните експертизи.
"Прави се експертиза, назначават се вещи лица, установява се дали автомобилът е краден или не, дали е пренабито шасито и се излиза с прокурорско решение. Когато касае няколко държави се чака разследващите органи във всяка една държава да излезе със становище. Процесът е дълъг и е свързан със загуби за фирмата-вносител, пише blitz.bg.