Браковете се увеличават, „Пещерска“ финансира още три сватби тази година

https://mreja.bg/novini/brakovete-se-uvelichavat-peshterska-finansira-oshte-tri-svatbi-tazi-godina/85523 Mreja.bg
Браковете се увеличават, „Пещерска“ финансира още три сватби тази година


В предишните издания на конкурса „Просто кажи „Да“ бяха подадени близо 2000 кандидатури от младоженци

Според официалните данни на Националния статистически институт през 2018 г. броят на сключените бракове се увеличава. Те са 28 961 - с 368 повече в сравнение с предишната година (28593 през 2017 г. и 26803 през 2016 г.). Това е рекорд за последните 10 години.

Близо три четвърти от всички регистрирани бракове (21 463) са в градовете. Най-много са сватбите в София, Пловдив и Варна. Областите с най-много бракове на 1000 души от населението са Добрич – 5,4, и Разград – 5,1. През миналата година средната възраст при сключване на първи брак за мъжете и жените е съответно 31,7 и 28,7 години.

Именно зад каузата за повече български семейства застава най-популярната марка българска ракия „Пещерска“. За четвърта поредна година тя ще подкрепи финансово тържествата на три двойки в конкурса „Просто кажи „Да“. Наградата е по 5000 лв., видео и фото заснемане на събитието и алкохола за тържеството.

Всяка двойка, която иска да сключи брак между 26 август и 31 2019 г., може да вземе участие в играта, като разкаже своята кратка история на уебстраницата www.justsayyes.bg. Там желаещите трябва да качат описание за себе си и своята мечтана сватба, обща снимка, а ако имат - и заснето видео. Кандидатурите се приемат до 18 август.

На сайта могат да се регистрират и сватбари - хора, които нямат планове да се женят, но искат да следят кампанията, да подкрепят някоя от кандидатстващите двойки и да участват за седмичните награди. На лотариен принцип всяка седмица десет от сватбарите ще получават бутилка „Пещерска“.

За първи път, откакто се провежда конкурсът „Просто кажи ДА“, организаторите представят гледната точка след сключването на брака с две специални интервюта на победителите в предходните издания на конкурса. Те споделят емоциите от сватбения ден и живота си след това. Техните истории може да гледате тук и тук.

В предишните три издания на инициативата бяха регистрирани 1914 сватбарски двойки. Статистиката на подадените истории от миналата година показа, че любовта онлайн не е мираж и все повече хора намират половинките си именно през социални мрежи или приложния за запознанство. Друга интересна тенденция, която отчитат от „Пещерска“ ракия, е, че все повече са двойките, които искат да се оженят, след като са обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят много хора, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца.

„Голяма част от хората казват, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа. Радваме се, че имаме възможност отново да подкрепим три двойки да създадат семейство, а историите на печелившите в предни сезони показва, че след брака щастието продължава“, коментират организаторите.

Източник: https:www.24chasa.bg


С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.