Мрежа

Несъобразени изкопни дейности оставиха 3000 клиенти на ЧЕЗ Разпределение в София без електрозахранване

215

Компанията отново призовава за навременно съгласуване на строителните работи, за да се сведат до минимум неудобствата за домакинствата и бизнеса

При несъобразени изкопни работи на 1 октомври сутринта бяха скъсани няколко кабела 10 киловолта, собственост на „ЧЕЗ Разпределение България“ АД, в резултат на което без електрозахранване за около час останаха 2900 клиенти на дружеството в района на ж.к. „Дружба“ 1 и Гара Искър. Предния ден строителна фирма скъса кабел 20 киловолта и остави без ток близо 2000 клиенти на ЧЕЗ Разпределение в софийското село Лозен.

„Сега е краят на строителния сезон и очевидно фирмите бързат да завършат проектите си, но е недопустимо това да се случва за сметка на комфорта на нашите клиенти. Навременното съгласуване на строителните дейности ще ограничи късането на кабели и ще сведе до минимум неудобствата за домакинствата и бизнеса“, заяви Васил Василев, директор „Експлоатация и поддържане“ в ЧЕЗ Разпределение България.

Строителните проекти би трябвало предварително да се координират с електроразпределителната компания. В рамките на това съгласуване дружеството в писмен вид информира строителя, че е длъжен да го уведоми за деня и мястото на изкопните дейности. В голяма част от случаите, обаче, тези изисквания не се спазват. Често пъти информацията за започващите строителни дейности се получава предходния ден или в деня на тяхното стартиране, което прави реакцията на ЧЕЗ Разпределение невъзможна.

Дружеството призовава фирмите да го информират поне две седмици предварително къде и кога ще извършват изкопни дейности. Това може да става на телефон 0700 10 010 или на имейл к[email protected]

Източник: https:www.24chasa.bg

Comments are closed.