Програма “Лоялен клиент” пести от месечните сметки за парно

https://mreja.bg/komentar/programa-loyalen-klient-pesti-ot-mesechnite-smetki-za-parno/78852 Mreja.bg
Програма “Лоялен клиент” пести от месечните сметки за парно


Как да намалим сметките си за топло е един от основните въпроси, които си задават потребителите.

Енергоспестяващите мерки са един от основните способи за това, съветват експертите. Има обаче и още една възможност, от която можем да се възползваме, напомнят от “Топлофикация София”. Става дума за програмата „Лоялен клиент“ на дружеството. Програмата съществува от 5 години. За това време се наблюдава трайна тенденция на нарастване броя на клиентите, които се възползват от нея .

В рамките на програмата всички абонати могат да получат 3% намаление на месечните си сметки. За да се възползват от нея обаче, потребителите трябва да нямат задължения към парното и да плащат текущите си смети навреме.

Програмата важи и при заплащане на равни месечни вноски през годината. Освен предвиденото 3 % намаление, в този случай има и допълнителен бонус – 50% отстъпка от една месечна вноска в годината. Новите абонати я получават от първата, а останалите – от единадесетата вноска. Основното преимущество на плащането на равни месечни вноски е по-доброто планиране на разходите в домакинството.

„Програмата е насочена към коректните ни клиенти, но сме убедени, че може да мотивира и голяма част от тези, които имат закъснения в плащанията си”, коментират от „Топлофикация София“.

От дружеството напомнят, че задълженията за парно и топла вода може да се заплатят в 8 клиентски центъра, в над 350 каси на различни партньорски вериги, чрез ePay или онлайн на toplo.bg.

За допълнителна информация и въпроси може да се свържете с „Топлофикация София” на www.facebook.com/www.toplo.bg и на телефон 0 700 11 111.

Източник: https:www.24chasa.bg


0 Коментара

Коментирай

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и политика за поверителност.