Huawei стартира нова сервизна кампания “Заедно 2020“ от 2 декември до 3 януари 2020. Тя включва възможност за безплатно удължаване на гаранцията за отбрани модели за 90 дни, безплатно поставяне на протектор и дисплей и 20% отстъпка за извънграднционен ремонт за отбрани модели. Услугите важат за клиенти, които ще закупят ново Huawei устройство или които посетят на място Центърът за обслужване на клиенти на Huawei България с адрес, който се намира на адрес, ул. Леге 6 в град София.
Една от ключовите услуги, които Huawei предлага на своите клиенти, е безплатно удължаване на гаранция с 90 дни. Клиентите закупили ново HUAWEI устройство от официалните партньори на Huawei България или клиенти посетили HUAWEI сервизен център при възникнал проблем с тяхно гаранционно устройство, могат се възползват от тази оферта за избрани модели. Това се отнася се за продукти, закупени от официалните партньори на Huawei България – мобилните оператори А1, Виваком, Теленор или продукти закупени в търговската мрежа на Технополис, Техномаркет, Зора, Техмарт и партньорите на Поликомп (PlESIO, Ardes.bg, Laptop.bg, Smartphone.bg, Ozone.bg и др.) Повече информация можете да намерите на официалния сайт на сервизната кампания.
За да се включат в кампанията потребителите трябва да активират и приложението HiCare, което вече е инсталирано на всяко усройство. Те трябва да кликнат на банера за промоцията и да актуализират HiCare версията, ако системата го изисква. Сдобиването с HUAWEI ID, което се получава от системата, е задължително, за да получат потребителите своите 90 дни удължена гаранция.
От Huawei предлагат и безплатно поставяне на протектор за дисплей, както и 20% отстъпка при извънгаранционен ремонт. Това включва смяна на дисплей или основен модул на извънгаранционни устройства за избрани модели.
Източник: https:www.24chasa.bg