• Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури по-добро потребителско преживяване. Използвайки нашите услуги Вие се съгласявате с това.
Всички
Новини

Нова трагедия след ваксина Astra Zeneca

[Apr] 14
10:07 2021
A+ A-
11070 прегледа

За случая е информирано здравното министерство

Поредната трагедия след поставена ваксина на Astra Zeneca.

 

Министерството на здравеопазването на Испания разследва смъртта на 30-годишен преподавател от Толедо. Младият мъж е издъхнал в понеделник, след като развил сериозна тромбоемболична реакция. Това се е случило след ваксинация с препарата на Astra Zeneca.


Младият мъж е бил хоспитализиран в петък с много тежки тромби. Смята се, че те са обвързани с ваксината на Astra Zeneca. Въпреки усилията на лекарите да го спасят, той е издъхнал, съобщават от администрацията на Кастийя-Ла Манча.

От лечебното заведение, в което е бил приет преподавателят, са информирали за случая както здравното министерство, така и Испанската агенция по лекарствата, информира онлайн изданието "20minutos".

Припомняме, че през изминалата седмица от Европейската агенция по лекарствата признаха, че препаратът на Astra Zeneca може да образува тромбози при част от пациентите. От там обаче подчертаха, че това се случва в "извънредно редки случаи".

 

Междувременно специалистът по борба с новия коронавирус в САЩ – Антъни Фаучи заяви, че ваксината на Astra Zeneca срещу COVID-19 е с добра ефикасност. Той обаче подчерта, че трябва да се решат проблемите с безопасността й. Освен това той посочи, че американците може да нямат нужда от нея, тъй като имат запаси от други ваксини, предаде Ройтерс, отбелязва blitz.bg.



Източник: https:blitz.bg
Сподели
За автора
Павел Божанов

Модератор на мрежа.бг

Свързани публикации
Коментари
Подреди по
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*