• Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури по-добро потребителско преживяване. Използвайки нашите услуги Вие се съгласявате с това.
Всички
Новини

Чуждите компании в Китай няма да променят дългосрочните си бизнес стратегии

Февр. 04
09:45 2020
A+ A-
2706 прегледа

Чуждите компании в Китай, макар и заети с коригирането на краткосрочните бизнес планове на фона на епидемията от новия коронавирус, подчертаха доверието си във втората по големина икономика, отбелязвайки, че вирусът и временните трудности няма да променят дългосрочните им инвестиционни стратегии в страната, предава "Радио Китай".

Редица чужди фирми реагираха на разпространяващия се вирус с ограничаване на бизнес операциите. Южнокорейският конгломерат „Самсунг" обяви, че ще затвори временно основния си магазин в Шанхай от 2 до 9 февруари след „съвет от здравни експерти". По-рано американският технологичен гигант „Епъл" обяви, че ще затвори централните си офиси, магазини и центрове за обслужване на клиенти в континенталната част на Китай до 9 февруари. „Дисни", „Тесла" и редица чуждестранни авиокомпании също прекратиха услугите си.

Въпреки временните загуби обаче, глобалните гиганти изразяват доверие в Пекин и отбелязват, че вирусът няма да промени техните дългосрочни стратегии на китайския пазар.

„Наблюдаваме внимателно развитието на епидемията, за да формулираме съответните мерки за приспособяване. Но в дългосрочен план инвестиционната стратегия на BMW в Китай няма да бъде засегната", обявиха от германския производител на автомобили.

„Китай полага всички усилия да се справи с проблема. Не само, че стартира редица мерки за превенция и контрол, но и изследванията за ваксини също се ускоряват. Вярваме, че всички трудности са временни. Китай скоро ще спечели тази битка", се посочва и в изявление на южнокорейският конгломерат „Хюндай". „Развитието на „Хюндай" на китайския пазар няма да бъде засегнато и ние оставаме уверени в бъдещето", добавят от компанията.

Чуждестранните компании, които от години имат сериозно присъствие в Китай, също активно се включиха в битката за ограничаване разпространението на вируса. Например, „Хюндай" дари медицински консумативи на стойност 5 милиона юана (712 270 долара) и 10 милиона юана в брой на Ухан. Шведската телекомуникационна компания „Ериксон" помогна за изграждането на комуникационни базови станции в болницата „Хуошъншан" в същия град, където ще се приемат заразените с коронавируса.



Източник: https:www.24chasa.bg
Сподели
За автора
Administrator

Свързани публикации
Коментари
Подреди по
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*