• Този уебсайт използва бисквитки, за да осигури по-добро потребителско преживяване. Използвайки нашите услуги Вие се съгласявате с това.
Всички
Новини

Хотелиерският бизнес у нас през погледа на InterContinental Sofia

Февр. 03
14:50 2020
A+ A-
4920 прегледа

Навлизането на нови петзвездни хотелиерски брандове в страната ще насърчи развитието на сектора, казва Генералният мениджър на InterContinental Sofia г-н Анджело Зукала. Вече близо две години InterContinental Sofia е лидерът сред петзвездните хотели в България, като налага високи стандарти и иновации за съвременен лукс в столицата. През изминалата година хотелът спечели три престижни награди от международни конкурси за хотелиерство: Водещ нов хотел в Европа, Водещ хотел в България и Най-добър луксозен бизнес хотел в Източна Европа. InterContinental Sofia може да се похвали и с редица вътрешни за веригата призове, включително Най-добър нов хотел на IHG® за Южна Европа, а отзивите от гостите потвърждават невероятните резултати, постигнати за рекордно краткия период от време. За пътя към успеха, приоритетите в работата на InterContinental Sofia през 2020 и визията за развитието на туристическия бизнес у нас разговаряме с г-н Зукала.

- Г-н Зукала, как ще затвърдите успеха на InterContinental Sofia през новата година?

- През 2020 г. ще продължаваме да инвестираме в развитието на нашите служители, защото те са основният фактор за впечатляващите резултати, които постигнахме за първите две години работа. Високите стандарти на предоставяните услуги и грижата за гостите са от изключително значение за InterContinental®, а и за нас като единствен представител на бранда в България, затова професионалната квалификация на персонала е едно от основните пера в нашата политика. Продължаваме с обученията за различните отдели в България и в чужбина, регулярните срещи с ръководителите за повишаване ефективността на работа и стимулиране на личното развитие, ежеседмичните срещи с Генералния мениджър за дискусия на текущи въпроси, както и с разнообразните инициативи на Екипа за социални дейности.

- Какво да очакваме в сектора на хотелиерството у нас през 2020 г.?

- България има огромен потенциал за развитие на туризма и хотелиерския бизнес. Не случайно, нови утвърдени международни брандове навлизат в София и страната. България става все по-разпознаваема и предпочитана дестинация сред чуждестранните туристи и тази тенденция ще се засилва през 2020. За това спомага природното и културно разнообразие на страната, нивото на предлаганите услуги от българските хотели, както и многобройните опции за настаняване. Друга тенденция във всички сектори на бизнеса, която създава нови динамики и в хотелиерството през последните години, е дигитализацията. Много от хотелите в България вече работят с мобилни приложения и интерактивна телевизия, позволяващи резервации, поръчка на румсървис, оценка на престоя, и други. Тази тенденция ще се засилва и постепенно ще измести конвенционалните методи за осъщестяване на тези услуги.

- Как откриването на двата нови петзвездни хотела в София ще промени пазара?

- Разрастването на пазара на петзвездните хотели в България със сигурност ще има положителен ефект за развитието на бизнеса в страната. Повечето възможности за петзвезден престой в столицата засилва интереса към дестинацията и увеличава потока на чуждестранни туристи. Лоялната конкуренция винаги е стимул за усъвършенстване, затова ние приветстваме откриването на двата нови хотела в София. Засега, InterContinental® Sofia остава единствен представител на международен луксозен бранд в столицата, което ни прави още по-отговорни за ролята ни в развитието на луксозния сегмент.

InterContinental Sofia e част от InterContinental Hotels Group (IHG®) – водеща компания в хотелиерската индустрия, с повече от 400 000 служители в над 100 страни. В момента IHG® има 5795 действащи хотела в световен мащаб и 1941 в процес на изграждане.



Източник: https:www.24chasa.bg
Сподели
За автора
Administrator

Свързани публикации
Коментари
Подреди по
 Добави коментар 
Име*
Съобщение*
Капча*